Home » فروشگاه » خرید غذای تخم مرغی کلاسیک عسلی کوییکو (Quiko)
14 نفر در حال مشاهده محصول هستند

خرید غذای تخم مرغی کلاسیک عسلی کوییکو (Quiko)

غذای تخم مرغی کویکو Quiko

 

غذای تخم مرغی جزو یکی از بهترین نوع غذا برای پرندگان زینتی است.این محصول،یک غذای خشک است که برای تغذیه قناری ها ، پرندگان زینتی ، جوانه ها و بومی ها طراحی شده است. ترکیب خاص Quiko Special به گونه ای است که می تواند در طول سال تجویز شود زیرا ترکیب متعادل آن مقدار مناسب مواد مغذی لازم را برای تأمین صحیح پرندگان تضمین می کند.

وجود پودر تخم مرغ با کیفیت اول ، که از تخمهای طبیعی به دست می آید ، دریافت پروتئین 17٪ و چربی فقط 5٪ را تضمین می کند ، و باعث می شود غذای Quiko Special ایده آل باشد و به عنوان پایه ماش در تمام طول سال و همچنین در طول استفاده شود. دوره تولید مثل در حقیقت ، غذای Quiko Special از جمله پرمصرف ترین غذاهای پرورش دهندگان حرفه ای است زیرا غذایی کامل و متعادل است که کاملاً قادر به ادغام رژیم غذایی مبتنی بر بذر و بهبود آن از نظر تغذیه ای به لطف تأمین مواد غذایی با ارزش بیولوژیکی بالا ترکیب غذای ویژه Quiko  با کیفیت بالاترین مواد برای تهیه یک محصول نهایی حرفه ای ، کاملا متعادل و بسیار خوش طعم ساخته شده است.

 

ترکیبات

این ماده با محصولات نانوایی ، عمدتا بیسکویت ، محصولات با منشا گیاهی ، عسل و پودر تخم مرغ حاصل از تخم مرغ های طبیعی تهیه می شود.

محتوای پروتئین آن %17 و محتوای چربی آن 5٪ است ، همچنین حاوی ویتامین A ، ویتامین D3 ، ویتامین E ، ویتامین B1 ، ویتامین B2 ، ویتامین B6 ، ویتامین B12 ، بیوتین 460 میلی گرم ، ویتامین C ، کلسیم و عناصر کمیاب است.

نحوه مصرف

⬅️ غذای تخم مرغی را با کمی آب سرد مرطوب کنید در حدی که تُردی خود را حفظ نماید.

⬅️می توانید به صورت روزانه مصرف نمایید.

⬅️ با توجه به غنی بودن این محصول با ویتامین D3 ، مقدار مصرف آن نباید از 25% غذای روزانه پرنده تجاوز نماید.

قیمت محصول

650,000 تومان

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

توضیحات محصول

به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند 

اطلاعات محصول

برند

کویکو, (QUIKO)

کشور سازنده

آلمان

وزن

1 کیلویی (فله)

تاریخ انقضا

2025/12

توضیحات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خرید غذای تخم مرغی کلاسیک عسلی کوییکو (Quiko)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *